ایجاد و یا تغییر وضعیت تیکت whmcs

شروع موضوع توسط baliq ‏Mar 15, 2018 در انجمن WHMCS

  1. baliq

    baliq عضو تایید شده کاربر انجمن

    درود
    دوستان بفرمائید چطوری میشه توی whmcs یک وضعیت تیکت اضافه و یا عنوانش رو تغییر داد که توی ناحیه کاربری مشتری قابل رؤیت باشه.
    تشکر
     
  2. farid

    farid مدیر کل انجمن عضو کادر مدیریت مدیر کل انجمن

    سلام
    از منوی setup->support->ticket statuses میتونید انجام بدید
     
  3. baliq

    baliq عضو تایید شده کاربر انجمن

    بزرگوار همین مسیر رو رفتم ولی توی پرتال کاربر به جای همون نوشته ای که زدم رو درج کرده ، عنوان فارسیش رو چطور میشه درست کرد؟
     
  4. farid

    farid مدیر کل انجمن عضو کادر مدیریت مدیر کل انجمن

    توی فایل زبان فارسی ترجمه معادلش و بذارید ببنید درست میشه یا خیر
     
  5. baliq

    baliq عضو تایید شده کاربر انجمن

    بزرگوار امکان داره مسیرش رو بگید، هرچی گشتم پیداش نکردم
     
  6. farid

    farid مدیر کل انجمن عضو کادر مدیریت مدیر کل انجمن

    فایل های زبان همگی در فولدر langs هستند در اونجا میتونید ویرایش کنید فایل زبان مورد نظرتون رو
     

به اشتراک بگذارید

س