باز نشدن صفحه نمايش تيكت ها و فاكتورها در پنل مشتريان

شروع موضوع توسط hamed2964 ‏Sep 9, 2016 در انجمن WHMCS

  1. hamed2964

    hamed2964 عضو تایید شده کاربر انجمن

    من برنامه whmcs رو به همراه لایسنس تهیه و نصب کردم.
    همه چیز بدون مشکل در حال انجام هست، فقط وقتی کاربری یک تیکت ارسال می کنه و من از طریق پنل به اون تیکت جواب می دم، زمانی که کاربر روی پاسخ جدید کلیک می کنه با صفحه:

    Not Found

    The requested URL /index.php was not found on this server.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

    روبرو می شه.
    همینطور وقتی فاکتوری صادر می شه، زمانی که کاربر روی مشاهده فاکتور کلیک کنه باز هم با این پیغام مواجه می شه.

    قالب ها رو هم تغییر دادم اما باز این مشکل وجود داره.

    ایراد از کجا می تونه باشه؟
     
  2. farid

    farid مدیر کل انجمن عضو کادر مدیریت مدیر کل انجمن

    سلام
    چک کنید whmcs url و system url شما در منوی setup->general setting حتما صحیح باشد و همچنین اگر فایل httacess در روت whmcs دارید اون هم بررسی کنید
    برای بررسی یکبار فایل را به مثلا httacess.txt تغییر نام بدید تا دیگر پردازش نشه و ببینید مشکل رفع میشه یا خیر
     
    hamed2964 از این پست تشکر کرده است.
  3. hamed2964

    hamed2964 عضو تایید شده کاربر انجمن

    url ها رو چک کردم، جفتشون صحیح بودن.
    فایل httacess رو هم تغییر نام دادم اما باز هم صفحاتی که گفتم باز نمی شم.
     
  4. msm

    msm عضو حرفه ای عضو کادر مدیریت ناظر انجمن

    سلام
    این مشکل احتمال زیاد از وب سرور هست بعیده از whmcs باشه توجه داشته باشید htaccess در دایرکتوری ما قبل whmcs هم روی اون تاثیر میذاره برای اطمنان یک .htaccess بدون محتوا در ورت whmcs بذارید بعد از انجام اینکار از مروروگر incognito استفاده کنید تا بدون کش های قبلی باز کنه
    پیشنهاد میکنم با مدیر سرورتون در ارتباط باشید این مورد به whmcs شاید 1% مربوط باشه احتمالا مشکل از سرورتونه یا اینکه whmcs رو ناقص آپدیت کردید
     

به اشتراک بگذارید

س