تاثیر رنک نویسنده در سئو

mohammad_kheiry17

عضو تایید شده
کاربر انجمن
عضویت
25/7/18
ارسال ها
37
امتیاز
1
سن
29
author-rank.jpg



وقتی به گرایش‌های اصلی سئو دقت می کنیم، واضح است که نقش رنک ‌نویسنده در سئوی سال 2013 از اهمیت ویژه ای برای سئوکاران و دست اندرکارن بازار جستجو در وب برخوردار است.

رنک صفحه مدت زیادی است که به عنوان یک معیار اصلی برای تشخیص کیفیت نسبی صفحات وب بکار می رود. محدودیت هایی در استفاده از پیج‌ رنک به عنوان فاکتور کیفیت در چند سال اخیر به وجود آمده است اما همچنان از آن می توان در ارتباط با دیگر فاکتورهای کیفیت استفاده نمود (مانند دامنه، صفحه و غیره).

در سال 2013 استانداردی جدید برای کیفیت صفحات و رنک موتور جستجو در کانون توجهات قرار گرفت. این معیار را رنک نویسنده (یا رنک مامور بر اساس اختراع گوگل) می نامند.

در اینجا دلایل اهمیت رنک‌ نویسنده را توضیح داده ایم:

بررسی اجمالی رنک نویسنده

کیفیت محتوا که توسط موتورهای جستجو بررسی می شود، دیگر فقط در اختیار وبسایت نیست. بلکه بطور فزاینده ای به شهرت و قدرت نوشتاری نویسنده در وب، وابسته است. این نمره نوشتاری، نویسنده ها را در وب رتبه بندی می کند و از این رتبه برای تعیین نتایج جستجو در موتورهای جستجو استفاده می شود.

رنک نویسنده چگونه مطرح شد؟

روش استاندارد برای اینکه نویسنده ای در وب از دید گوگل معتبر شود این است که مطالب تولیدی توسط خودش را با پروفایل گوگل پلاسش لینک کند. این عمل با انجام بعضی ریزکاری ها ممکن می شود. سپس نویسنده ها با درنظر گرفتن عوامل موثر در مطالبی که تولید کرده اند رتبه بندی می گردند. این عوامل عبارت اند از حمایت اجتماعی (توئیت، گوگل پلاس، لایک و اشتراک گذاری)؛ تاثیر و ارتباط مطالب تولیدی در شبکه های اجتماعی؛کامنت ها در شبکه های اجتماعی؛ تاثیر و ارتباط آن کامنت ها؛ و کیفیت و ارتباط لینک های ورودی با محتوای تولیدی.

با نویسندگی بیشتر برای یک موضوع خاص ، مطالب ثبت شده سبب بالا رفتن رنک نویسنده در آن موضوع خاص می گردد.

اهرم های رنک نویسنده برای رنکینگ‌ در موتور جستجو

راه های مختلفی برای سئوکاران وجود دارد تا بتوانند رنک نویسندگی سایتشان را بالا ببرند. یکی از این راه ها پیدا کردن نویسندگانی است که رنک نویسندگی بالایی دارند و می توانند رنک نویسندگی درون سازمان را بالا ببرند.

برند هایی که در حال حاضر نویسنده ای با شهرت آنلاین بالا، ندارند باید از نویسندگانی با شهرت خوب برای مطالب کوتاه استفاده نمایند و به مرور زمان افرادی در درون سازمان خود برای این موضوع بکار گیرند.

نویسندگانی می توانند کمک کنند که با موضوع مورد فعالیت سایت شما آشنا باشند و بتوانند برای بهبود رنک سایت کمک نمایند.

هدایت کردن جستجوگر گوگل برای دسته ای از کلمات کلیدی که با موضوع سایت مرتبط است و نکات ریز تاثیرگذار برای افزایش رنک، راهی عالی برای شناسایی نویسندگان معتبر در فضای مجازی است.

هدف قرار دادن وبسایت ها و وبلاگ های محبوب مهم است زیرا که چشمان بیشتری روی محتوای آنها خیره شده است. این موضوع فرصتی برای بالا بردن فعالیت های آنلاین و نظارت می شود (دو عامل مهم در بالابردن رنک نویسندگی سایت).همانطور که حضور و نفوذ کار نویسندگی افزایش می یابد، رنک نویسندگی نیز بالا می رود که نتیجه آن بالا رفتن ترافیک سایت در دراز مدت می شود.

از آنجا که سئو روی محتوا متمرکز شده است، سئوکاران در سال 2013 باید به رنک نویسندگی توجه کنند. دوران تسلط رنک صفحه بر سئو تمام شده است و زمان حکمرانی رنک نویسندگی در سئو فرارسیده است.

** با افزایش گوگل پلاس های پروفایل خود در گوگل رنک بهتری کسب کنید **
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا