تاثیر طراحی سایت حرفه ای در افزایش فروش

webdesign

عضو تایید شده
کاربر انجمن
عضویت
20/10/17
ارسال ها
3
امتیاز
1
سن
44
یکی از کارآمدترین ابزارهای جذب مشتری و افزایش فروش طراحی وب سایت است. اما هر سایتی نمی تواند منجر به جذب مخاطب و فروش بیشتر محصول شود. طراحی سایت حرفه ای با در نظر گرفتن اصول مشتری مداری همان چیزی است که کسب و کارتان را متحول می کند.

افزایش بازدیدکنندگان در بازاریابی اینترنتی یک اصل مهم تلقی می شود. هر بازدید کننده یک مشتری بالقوه است که می تواند به خریدار بالفعل تبدیل شود. برای بالا بردن آمار بازدیدها و افزایش فروش و کسب سود بیشتر طراحی سایت حرفه ای را به متخصص بسپارید.

طراحی سایت حرفه ای چیست؟

همه هزینه های بازاریابی و تبلیغات با هدف جذب بازدیدکنندگان به سایت انجام می شود. چنانچه بازدیدکنندگان به خریدار و مشتری تبدیل نشوند همه هزینه ها تلف خواهد شد و شکست را تجربه می کنید. طراحی سایت حرفه ای با در نظر گرفتن معیارهای جلب مشتری می تواند خریدار واقعی را به سایت جلب کند. مسیرهایی برای افزایش آمار مشتری در طراحی سایت حرفه ای وجود دارد که با توجه به نوع فعالیت سایت مشخص می شود.

مهم ترین راه های افزایش بازدید و جلب مشتری واقعی این موارد هستند:

سئوی وب سایت: سئو خود تخصص ویژه ای است که طراحان سئوکار آن را بر عهده دارند.

تبلیغات اینترنتی: تبلیغات مهم ترین ابزار برای دیده شدن نزد مشتری واقعی است.

بازاریابی محتوایی: نیاز مخاطبین و خریداران در بازاریابی محتوایی شناسایی شده و بر همین اساس طراحی سایت حرفه ای شکل می گیرد.

شبکه های اجتماعی : فعالیت در شبکه های اجتماعی برای موفقیت در هر کسب و کاری ضروری است. فعالیت در تالار های گفتگو نیز می تواند در زمره فعالیت در شبکه های اجتماعی تلقی شود که در اطلاع رسانی به خریداران واقعی تاثیر فراوانی دارد.

تبلیغات ایمیلی: این روزها دوره تبلیغات کاغذی سپری شده و از سیستم های نوین در امر تبلیغات استفاده می شود.

خبرنامه ایمیلی: در طراحی سایت حرفه ای ارسال خبرنامه ها توسط ایمیل در اطلاع رسانی به مخاطب واقعی بسیار سودمند است. این گونه در هزینه های اضافی برای تبلیغات فراگیر نیز کاسته می شود.

موتورهای جستجو: به طور حتم موثرترین راه جذب مخاطب به وب سایت موتورهای جستجو هستند که با هدایت کاربران می توانند بازدیدهای زیادی را به سایت سرازیر کنند. بهینه سازی و طراحی سایت حرفه ای به گونه ای است که با معیارهای موتورهای جستجو هم خوانی دارد. به این ترتیب کسانی که مشکلی دارند برای بر طرف کردن آن به سایت وارد شده و به دنبال راه حل هستند. متقاعد کردن بازدیدکنندگان به خرید و تبدیل کاربر به مشتری از این لحظه آغاز می شود.

چنانچه وب سایت برای نرخ تبدیل بهینه سازی شود بازدیدکننده های دائمی خواهید داشت که می توانند به مشتری دائمی تبدیل شوند. پیشنهاد فروش فوق العاده، کوپن ها تخفیف، تخفیف های فصلی و مواردی از این قبیل راه حل خوبی برای نگاه داشتن کاربران و خرید در سایت است.



منبع: تاثیر طراحی سایت حرفه ای در افزایش فروش
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

mohammad_kheiry17

عضو تایید شده
کاربر انجمن
عضویت
25/7/18
ارسال ها
37
امتیاز
1
سن
29
توضیحات عالی بود.
 
بالا