تیکت نشدن ایمیل های ثبت نشده در WHMCS

شروع موضوع توسط whymarash ‏Aug 18, 2016 در انجمن WHMCS

  1. whymarash

    whymarash عضو تایید شده کاربر انجمن

    سلام.

    میخواستم بپرسم آیا در تنظیمات بخش تیکت، چگونه می شود تنظیم کرد که وقتی به ایمیل های دپارتمان ها ایمیل فرستاده میشود، اگر ایمیلی در سیستم WHMCS ثبت نشده بود، آن ایمیل تیکت نشود.

    ممنون
     
  2. farid

    farid مدیر کل انجمن عضو کادر مدیریت مدیر کل انجمن

    سلام
    از منوی Setup->Support->Support Departments برید روی هر Department که ساختید ویرایش را بزنید گزینه ای به نام
    Only allow registered clients to open tickets in this department
    دارد با فعال سازی این گزینه فقط از کاربران عضو امکان دریافت تیکت ( یا ایمیلی که به تیکت pipe میشه ) خواهند داشت
     
    whymarash از این پست تشکر کرده است.

به اشتراک بگذارید

س