دریافت خطا هنگام ترانسفر دامنه در ریزلو

aliakbar20072007

عضو تایید شده
کاربر انجمن
عضویت
6/8/15
ارسال ها
2
امتیاز
1
سن
33
با سلام خدمت دوستان.
بنده یک مشتری دارم که پس از پرداخت هزینه ترانفسر با مشکل ترانفر دامنه مواجه شده است.
وقتی خودم به صورت دستی در بخش مدیریت خواستم اقدام به ترانسفر بکنم، با خطای Unble to ecnode parameters مواجه شدم.
فکر کردم مشکل از ماژول باشه که آخرین نسخه را از ریزلو دریافت کردم و بروز رسانی نیز کردم باز به همین مشکل مواجه شدم.
با ریزلو تماس گرفتم و این پیام را برای من ارسال کردند
As explained on the phone, you will have to contact WHMCS support regarding the encoding error. This is not something on our end and thus we are not able to provide support on it.
لطفا راهنمایی کنید که مشکل دقیقا از کجا هستش تا من برطرفش کنم.
با تشکر از شما
 

farid

مدیر کل انجمن
عضو کادر مدیریت
مدیر کل انجمن
عضویت
20/5/15
ارسال ها
453
امتیاز
10
وب سایت
faraso.org
با سلام خدمت دوستان.
بنده یک مشتری دارم که پس از پرداخت هزینه ترانفسر با مشکل ترانفر دامنه مواجه شده است.
وقتی خودم به صورت دستی در بخش مدیریت خواستم اقدام به ترانسفر بکنم، با خطای Unble to ecnode parameters مواجه شدم.
فکر کردم مشکل از ماژول باشه که آخرین نسخه را از ریزلو دریافت کردم و بروز رسانی نیز کردم باز به همین مشکل مواجه شدم.
با ریزلو تماس گرفتم و این پیام را برای من ارسال کردند
As explained on the phone, you will have to contact WHMCS support regarding the encoding error. This is not something on our end and thus we are not able to provide support on it.
لطفا راهنمایی کنید که مشکل دقیقا از کجا هستش تا من برطرفش کنم.
با تشکر از شما
سلام
چک کنید مشخصات مشترک شما کاملا انگلیسی باشد و فارسی نباشد عمومل دلیلش همین است
اگر این مورد نبود از ریسلو وارد بشید از طریق جستجو با ایمیل مشترک کانتکت مرتبط با آن را پیدا کنید و در صورت فارسی بوده اطلاعات به انگلیسی Modify کنید باید رفع شود
 
بالا