رفع خطای در دسترس نبودن پنل مدیریتی LiteSpeed یا LSWS WebAdmin

شروع موضوع توسط farshid ‏Dec 25, 2015 در انجمن لایت اسپید Litespeed

  1. farshid

    farshid مدیر کل انجمن عضو کادر مدیریت مدیر کل انجمن

    سلام
    ممکن است پیش آمده باشد که پس از نصب یا مدتی بعد از نصب پنل مدیریتی Litespeed شما از دسترس خارج شود لذا برای رفع آن بایستی ابتدا راه کارهای زیر را پیروی کنید :

    1. ایتدا بررسی کنید پورت 7080 روی فایروال شما یا دیتاسنتر بسته نشده باشد.
    و برای اطمینان از سمت سرور خود می توانید دستور زیر را اجرا کنید تا مطمئن شوید پورت بر روی سرور شما باز و در حال اجرا شدن است.
    کد:
    برای مشاهده محتوا شما بایستی ثبت نام کنید.
    همچنین در سرور خود می توانید دستور زیر را وارد کنید تا مطمئن شوید چه چیزی روی پورت 7080 شما نمایش داده می شود
    کد:
    برای مشاهده محتوا شما بایستی ثبت نام کنید.
    2. Iptables یا فایروال نرم افزاری خود را بررسی کنید.
    با استفاده از دستور زیر می توانید رول های iptables خود را بررسی کنید و ببیند پورت 7080 Drop شده است یا خیر.
    کد:
    برای مشاهده محتوا شما بایستی ثبت نام کنید.
    3. در صورتی که هیچ از کدام از موارد فوق به شما کمک نکرد فایل زیر که تنظیمات پنل مدیریتی Litespeed می باشد را در سرور خود باز کنید و تنظیمات آن و پورت را بررسی کنید.
    کد:
    برای مشاهده محتوا شما بایستی ثبت نام کنید.
    موفق باشید
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏Dec 25, 2015
    farid از این پست تشکر کرده است.

به اشتراک بگذارید

س