سطح دسترسی دامنه بین المللی

شروع موضوع توسط drsherman ‏Nov 27, 2017 در انجمن سوالات و مشکلات

  1. drsherman

    drsherman عضو تایید شده کاربر انجمن

    با سلام و خسته نباشید خدمت مدیران و کاربران انجمن، متاسفانه در انجمن بخش "دامنه" نبود و بنده مجبور شدم در این بخش پست بزارم که امیدوارم موضوع جداگانه براش در نظر گرفته بشود.

    در دامنه های بین المللی اگر بخواهیم دامنه مشتریان رو منتقل کنیم (مثلاً برای همین جریان تحریم ریسلو) یک ایمیل برای تایید به صاحب دامنه میفرسته که اغلب مشتری به دلیل ورود اطلاعات اشتباه یا بررسی نکردن ایمیل ممکنه دیر تایید کنه و یا کلاً دسترسی نداشته باشه، برای رفع این مشکل اگر خودمون رو به عنوان Technical Contact برای همه ثبت های دامنه بزاریم آیا اون ایمیل انتقال و ... برای ما هم ارسال خواهد شد؟ کلاً چه راه کاری هست؟

    با تشکر
     
  2. farid

    farid مدیر کل انجمن عضو کادر مدیریت مدیر کل انجمن

    سلام
    این موضوع بستگی به رجیسترار فعلی شما داره ریسلو هم به ایمیل اصلی یعنی registrant و هم technical ایمیل میزنه
    اما فکر کنم onlinenic مثلا فقط به technical ایمیل میزنه
     

به اشتراک بگذارید

س