عدم ارسال ایمیل تیکت ها

شروع موضوع توسط deldar ‏Jul 25, 2016 در انجمن WHMCS

  1. deldar

    deldar عضو تایید شده کاربر انجمن

    با سلام. whmcs خود را بروز کردم و بعد از بروزرسانی به 6.3.1 برخی ایمیل ها ارسال نمی شود
    ایمیل های ثبت سفارش و ساخت سفارش و مشخصات سرویس ارسال می شوند
    ولی ایمیل های مربوط به ایجاد تیکت و پاسخ به تیکت خیر! (در مدیریت whmcs در لاگها به عنوان ارسال شده ثبت می شوند ولی هرگز به دست بنده و مشتری نمی رسد!)
    قبلا از بروزرسانی این مشکل نبود
    آیا این اشکال در ورژن 6.3.1 هست یا اشکال از جای دیگری است؟
    با تشکر
     
  2. msm

    msm عضو حرفه ای عضو کادر مدیریت ناظر انجمن

    سلام
    خیر چنین مشکلی به شکل عمومی وجود نداره اگر در لاگ whmcs ارسال شده نمایش میده حتما ارسال شده لاگ میل سرور رو نگاه کنید ببینید شاید تو میل سرور شما داره گیر میکنه
     
  3. deldar

    deldar عضو تایید شده کاربر انجمن

    با سلام
    متاسفانه همچنان ایمیل ایجاد تیکت و پاسخ های مشتری به آن تیکت برای مدیر whmcs ارسال نمی شود ولی سایر ایمیلها ارسال می شوند
    حتی ایمیل پاسخ به تیکت مشتری ها توسط مدیر به مشتری ارسال می شود ولی پاسخ مشتری به همان تیکت برای مدیر ارسال نمی شود!
    برای ایمیل مدیر از جیمیل استفاده کردیم.

    قبل از بروزرسانی این مشکل نبود!
    ممنون از همراهیتان
     
  4. deldar

    deldar عضو تایید شده کاربر انجمن

    ممنون می شم دوستان راهنمایی کنند
     
  5. farid

    farid مدیر کل انجمن عضو کادر مدیریت مدیر کل انجمن

    سلام
    در activity log سرور چک کنید خطای smarty ثبت شده است یا خیر بعضا ایمیل ها به این دلیل ارسال نمی شوند و خطا مرتبط در activity log درج میشه
     

به اشتراک بگذارید

س