سلام whmcs ما مدت زیادی فعال بوده و هیچ مشکلی هم نداشته اما اخیرا به یه مشکل خیلی عجیبی برخود کرده. مشکل اینجاست که بعد از این که مشتری هزینه تمدید سرویسش رو پرداخت میکنه (یعنی صورتحسابش رو پرداخت میکنه) باز هم براش اخطاریه های پرداخت صورتحساب ارسال میشه. این درحالیست که صورتحساب به صورت پرداخت شده هست و توی ایمیل ها هم لاگی ثبت نمیشه که تو این تاریخ برای مشتری ایمیل رفته، ولی مشتریان ایمیل اخطاریه پرداخت صورتحساب دریافت می کنند. دوستان راهکاری جهت رفع این مشکل دارید ؟
سلام. 1.از صحت اجرای کران جاب های whmcs مطمئن شوید. 2.ورژن whmcs فعلی شما چند است و آیا بروزرسانی کرده اید؟اگر بروزرسانی کرده اید آیا بعد از بروزرسانی این مشکل به وجود آمده؟
سلام کرون جاب ها باید چطوری تنظیم شده باشند که مشکل ساز نشه ؟ بله whmcs رو در حدود 2 هفته پیش آپدیت کردیم و ممکنه از اون زمان مشکل شروع شده باشه، لطفا بفرمایید چه احتمالاتی میدین.
احتمال این وجود دارد که مشکل از تنظیمات کران جاب باشد که بعد از بروزرسانی تغییر پیدا کرده باشد. به بخش Setup > Automation Settings بروید و تنظیمات کران جاب را بررسی و آدرس کران جاب را در هاست خود تنظیم کنید.
کرون صحیح هستش. تنظیمات اتوماسیون صحیح باید به چه صورت باشه و چه مواردی باید یا نباید تیک دار باشند ؟ ممکنه این تنظیمات بعد از آپدیت عوض شده باشه ؟
سلام تنظیمات عوض نمیشه اما از ورژن 5 به 6 مسیر کران جاب تغییر کرده نباید تنظیمات کران جاب مثل مسیر ورژن 5 قرار بدید احتمال زیاد از همان کران جاب شما است البته چک کنید بعد از پرداخت تاریخ nexdudate هم در سرویس بدرستی تغییر کرده باشد