درود چندروزی هست زمانی که میخوام تیکت جدیدی باز کنم و یا فاکتور جدید صادر کنم با پیغام زیر مواجه میشم Ticket ID Not Found. Invoice ID Not Found لطفا راهنمایی فرمایید با سپاس
درود قالب دارای لایسنس و از فراسو خریداری شد تیکت هایی که از قبل بود قابل مشاهده می باشد ولی همون تیکت رو که جواب میدیم ارسال میشه ولی نه در ادمین و نه در یوزر ثبت نمیشه و تیکت پاسخ داده شده نمایش داده میشه در ضمن زمانی که میخوام کاربر جدیدی ثبت کنم هم همین پیغام رو میده Id not found با سپاس
بدون بررسی نمیشه نظر دقیق داد از چه چیزی میتونه باشد مورد مشابه ندیدم اما برای اطمینان یکبار با قابل پیش فرض خود whmcs هم تست کنید اگر باز خراب بود موردی در خود whmcs باید باشه یا اشتباه آپدیت شده یا ...