سلامدرود
دوستان بفرمائید چطوری میشه توی whmcs یک وضعیت تیکت اضافه و یا عنوانش رو تغییر داد که توی ناحیه کاربری مشتری قابل رؤیت باشه.
تشکر
توی فایل زبان فارسی ترجمه معادلش و بذارید ببنید درست میشه یا خیربزرگوار همین مسیر رو رفتم ولی توی پرتال کاربر به جای همون نوشته ای که زدم رو درج کرده ، عنوان فارسیش رو چطور میشه درست کرد؟
بزرگوار امکان داره مسیرش رو بگید، هرچی گشتم پیداش نکردمتوی فایل زبان فارسی ترجمه معادلش و بذارید ببنید درست میشه یا خیر
فایل های زبان همگی در فولدر langs هستند در اونجا میتونید ویرایش کنید فایل زبان مورد نظرتون روبزرگوار امکان داره مسیرش رو بگید، هرچی گشتم پیداش نکردم