رفع خطای در دسترس نبودن پنل مدیریتی LiteSpeed یا LSWS WebAdmin

farshid

مدیر کل انجمن
عضو کادر مدیریت
مدیر کل انجمن
عضویت
5/1/15
ارسال ها
51
امتیاز
3
سلام
ممکن است پیش آمده باشد که پس از نصب یا مدتی بعد از نصب پنل مدیریتی Litespeed شما از دسترس خارج شود لذا برای رفع آن بایستی ابتدا راه کارهای زیر را پیروی کنید :

1. ایتدا بررسی کنید پورت 7080 روی فایروال شما یا دیتاسنتر بسته نشده باشد.
و برای اطمینان از سمت سرور خود می توانید دستور زیر را اجرا کنید تا مطمئن شوید پورت بر روی سرور شما باز و در حال اجرا شدن است.
کد:
netstat -na | grep 7080

همچنین در سرور خود می توانید دستور زیر را وارد کنید تا مطمئن شوید چه چیزی روی پورت 7080 شما نمایش داده می شود
کد:
curl -i http://localhost:7080

2. Iptables یا فایروال نرم افزاری خود را بررسی کنید.
با استفاده از دستور زیر می توانید رول های iptables خود را بررسی کنید و ببیند پورت 7080 Drop شده است یا خیر.
کد:
iptables -L

3. در صورتی که هیچ از کدام از موارد فوق به شما کمک نکرد فایل زیر که تنظیمات پنل مدیریتی Litespeed می باشد را در سرور خود باز کنید و تنظیمات آن و پورت را بررسی کنید.
کد:
/usr/local/lsws/admin/conf/admin_config.xml

موفق باشید
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا