ایجاد و یا تغییر وضعیت تیکت whmcs

baliq

عضو تایید شده
کاربر انجمن
عضویت
15/3/18
ارسال ها
9
امتیاز
1
سن
32
درود
دوستان بفرمائید چطوری میشه توی whmcs یک وضعیت تیکت اضافه و یا عنوانش رو تغییر داد که توی ناحیه کاربری مشتری قابل رؤیت باشه.
تشکر
 

farid

مدیر کل انجمن
عضو کادر مدیریت
مدیر کل انجمن
عضویت
20/5/15
ارسال ها
452
امتیاز
10
وب سایت
faraso.org
درود
دوستان بفرمائید چطوری میشه توی whmcs یک وضعیت تیکت اضافه و یا عنوانش رو تغییر داد که توی ناحیه کاربری مشتری قابل رؤیت باشه.
تشکر
سلام
از منوی setup->support->ticket statuses میتونید انجام بدید
 

baliq

عضو تایید شده
کاربر انجمن
عضویت
15/3/18
ارسال ها
9
امتیاز
1
سن
32
بزرگوار همین مسیر رو رفتم ولی توی پرتال کاربر به جای همون نوشته ای که زدم رو درج کرده ، عنوان فارسیش رو چطور میشه درست کرد؟
 

farid

مدیر کل انجمن
عضو کادر مدیریت
مدیر کل انجمن
عضویت
20/5/15
ارسال ها
452
امتیاز
10
وب سایت
faraso.org
بزرگوار همین مسیر رو رفتم ولی توی پرتال کاربر به جای همون نوشته ای که زدم رو درج کرده ، عنوان فارسیش رو چطور میشه درست کرد؟
توی فایل زبان فارسی ترجمه معادلش و بذارید ببنید درست میشه یا خیر
 

baliq

عضو تایید شده
کاربر انجمن
عضویت
15/3/18
ارسال ها
9
امتیاز
1
سن
32
توی فایل زبان فارسی ترجمه معادلش و بذارید ببنید درست میشه یا خیر
بزرگوار امکان داره مسیرش رو بگید، هرچی گشتم پیداش نکردم
 

farid

مدیر کل انجمن
عضو کادر مدیریت
مدیر کل انجمن
عضویت
20/5/15
ارسال ها
452
امتیاز
10
وب سایت
faraso.org
بزرگوار امکان داره مسیرش رو بگید، هرچی گشتم پیداش نکردم
فایل های زبان همگی در فولدر langs هستند در اونجا میتونید ویرایش کنید فایل زبان مورد نظرتون رو
 
بالا