در دنیای وب امروز انواع مختلف محتوا وجود دارد و دیگر تنها شامل محتوا متنی نمی شود .از جمله آنها می توان عکس ، ویدئو ، اینفوگرافیک و ... را نام برد.
جالب است بدانید مطابق پژوهش های انجام شده تاثیر تصویر بیشتر از متن است و عموما این نوع محتوا بیشتر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند.پس اگر به دنبال کسب موفقیت در کمپین های شبکه های اجتماعی هستید حتما از محتوای اینفوگرافیک هم استفاده نمایید.
با توجه به حوصله و فرصت کم مخاطبان ، ترجیح آنها دریافت بیشترین اطلاعات در کمترین زمان است و اینفوگرافیک بهترین روش ارائه آن است.
از دیگر مزایای استفاده از اینفوگرافیک این است که پیام تصویری مدت بیشتری در ذهن مخاطب باقی می ماند.
به همین خاطر در تبلیغات و بازاریابی جدید از این روش بسیار استفاده می شود.
در طراحی اینفوگرافیک هم مانند تولید محتوای متنی انتخاب عنوان جذاب بسیار مهم است، این را هم در نظر داشته باشید که اینفوگرافیک نباید خیلی طولانی باشد.
یکی دیگر از عوامل موثر در طراحی اینفوگرافیک موفق استفاده از آمارها می باشد.
جالب است بدانید مطابق پژوهش های انجام شده تاثیر تصویر بیشتر از متن است و عموما این نوع محتوا بیشتر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند.پس اگر به دنبال کسب موفقیت در کمپین های شبکه های اجتماعی هستید حتما از محتوای اینفوگرافیک هم استفاده نمایید.
با توجه به حوصله و فرصت کم مخاطبان ، ترجیح آنها دریافت بیشترین اطلاعات در کمترین زمان است و اینفوگرافیک بهترین روش ارائه آن است.
از دیگر مزایای استفاده از اینفوگرافیک این است که پیام تصویری مدت بیشتری در ذهن مخاطب باقی می ماند.
به همین خاطر در تبلیغات و بازاریابی جدید از این روش بسیار استفاده می شود.
در طراحی اینفوگرافیک هم مانند تولید محتوای متنی انتخاب عنوان جذاب بسیار مهم است، این را هم در نظر داشته باشید که اینفوگرافیک نباید خیلی طولانی باشد.
یکی دیگر از عوامل موثر در طراحی اینفوگرافیک موفق استفاده از آمارها می باشد.