تیکت نشدن ایمیل های ثبت نشده در WHMCS

whymarash

عضو تایید شده
کاربر انجمن
عضویت
18/8/16
ارسال ها
1
امتیاز
1
سن
31
سلام.

میخواستم بپرسم آیا در تنظیمات بخش تیکت، چگونه می شود تنظیم کرد که وقتی به ایمیل های دپارتمان ها ایمیل فرستاده میشود، اگر ایمیلی در سیستم WHMCS ثبت نشده بود، آن ایمیل تیکت نشود.

ممنون
 

farid

مدیر کل انجمن
عضو کادر مدیریت
مدیر کل انجمن
عضویت
20/5/15
ارسال ها
453
امتیاز
10
وب سایت
faraso.org
سلام.

میخواستم بپرسم آیا در تنظیمات بخش تیکت، چگونه می شود تنظیم کرد که وقتی به ایمیل های دپارتمان ها ایمیل فرستاده میشود، اگر ایمیلی در سیستم WHMCS ثبت نشده بود، آن ایمیل تیکت نشود.

ممنون
سلام
از منوی Setup->Support->Support Departments برید روی هر Department که ساختید ویرایش را بزنید گزینه ای به نام
Only allow registered clients to open tickets in this department
دارد با فعال سازی این گزینه فقط از کاربران عضو امکان دریافت تیکت ( یا ایمیلی که به تیکت pipe میشه ) خواهند داشت
 
بالا