میخواستم بپرسم آیا در تنظیمات بخش تیکت، چگونه می شود تنظیم کرد که وقتی به ایمیل های دپارتمان ها ایمیل فرستاده میشود، اگر ایمیلی در سیستم WHMCS ثبت نشده بود، آن ایمیل تیکت نشود.
میخواستم بپرسم آیا در تنظیمات بخش تیکت، چگونه می شود تنظیم کرد که وقتی به ایمیل های دپارتمان ها ایمیل فرستاده میشود، اگر ایمیلی در سیستم WHMCS ثبت نشده بود، آن ایمیل تیکت نشود.
سلام
از منوی Setup->Support->Support Departments برید روی هر Department که ساختید ویرایش را بزنید گزینه ای به نام
Only allow registered clients to open tickets in this department
دارد با فعال سازی این گزینه فقط از کاربران عضو امکان دریافت تیکت ( یا ایمیلی که به تیکت pipe میشه ) خواهند داشت