سلام
عموما بهتر هست دستگاه های سانترال رو از نمایندگی هاش خریداری کنید. ولی اگر تمایل به راه اندازی call center برای محلی هستید توصیه می کنیم از سیستم های مبتی بر آیپی یا همون VOIP استفاده کنید. چون هزینه های سانترال و سیستم های VOIP "تقریبا" یکسان هست و اینکه در سیستم VOIP شما خیلی دسترسی های بهتری دارید تا سیستم های آنالوگ سانترال.(نمونه ساده اش برای سانترال به ازای هر داخلی شما باید سیم کشی کنید ولی در سیستم VOIP با توجه ساختار شبکه شما می تونید یک کابل شبکه از روتر تا سوییچ اتاق بکشید و همه تلفن ها رو به سوییچ وصل کنید.)(اگر خیلی هم بخواید فنی تر کار کنید می تونید سوییچ لایه 3 بزارید و هر تلفن رو در یک VLAN قرار بدید برای امنیت بیشتر)
برای این موضوع می تونید از نرم افزار Elastix استفاده کنید. (البته Elastix الان پروژه اش رو به شرکت 3cx فروخته و نسخه جدید Elastix با نام issabel که open source هست مجددا منتشر میشه به زودی)(شایان ذکر است که Elastix مبتنی بر FreePBX بوده که اگر تمایل داشتید می تونید FreePBX رو نصب کنید ولی ممکن هست اگر آشناییت کافی با سیستم های VOIP نداشته باشید کمی FreePBX براتون سخت باشه.)
امیدوارم کمکتون کرده باشم.