با سلام و خسته نباشید خدمت مدیران و کاربران انجمن، متاسفانه در انجمن بخش "دامنه" نبود و بنده مجبور شدم در این بخش پست بزارم که امیدوارم موضوع جداگانه براش در نظر گرفته بشود.
در دامنه های بین المللی اگر بخواهیم دامنه مشتریان رو منتقل کنیم (مثلاً برای همین جریان تحریم ریسلو) یک ایمیل برای تایید به صاحب دامنه میفرسته که اغلب مشتری به دلیل ورود اطلاعات اشتباه یا بررسی نکردن ایمیل ممکنه دیر تایید کنه و یا کلاً دسترسی نداشته باشه، برای رفع این مشکل اگر خودمون رو به عنوان Technical Contact برای همه ثبت های دامنه بزاریم آیا اون ایمیل انتقال و ... برای ما هم ارسال خواهد شد؟ کلاً چه راه کاری هست؟
با تشکر
در دامنه های بین المللی اگر بخواهیم دامنه مشتریان رو منتقل کنیم (مثلاً برای همین جریان تحریم ریسلو) یک ایمیل برای تایید به صاحب دامنه میفرسته که اغلب مشتری به دلیل ورود اطلاعات اشتباه یا بررسی نکردن ایمیل ممکنه دیر تایید کنه و یا کلاً دسترسی نداشته باشه، برای رفع این مشکل اگر خودمون رو به عنوان Technical Contact برای همه ثبت های دامنه بزاریم آیا اون ایمیل انتقال و ... برای ما هم ارسال خواهد شد؟ کلاً چه راه کاری هست؟
با تشکر