قالب رایگان مدیریت جوملا پارس یو آی

parsui

عضو تایید شده
کاربر انجمن
عضویت
22/7/18
ارسال ها
1
امتیاز
1
سن
34
joomlaParsUi_2.jpg

یکی از نقاط ضعف سیستم مدیریت محتوای جوملا , نداشتن قالب های متعدد برای بخش مدیریت وب سایت است. قالب پیش فرض مدیریت جوملا دارای رابط کاربری استاندارد و زیبا است اما دارای یکنواختی زیادی نیز هست . این موضوع طراحان استدیو پارس یو آی را برآن داشت تا نخستین قالب مدیریت جوملا فارسی را به مناسبت افتتاحیه و راه اندازی استدیو پارس یو آی , پیاده سازی و خدمت شما جوملا دوستان عزیز تقدیم کند . بدون شک هر مدیری در زمان فعالیت و مدیریت وب سایتش دوست ندارد با قالبی روبرو شود که برایش یکنواخت و تکرار شده است . با نصب و استفاده رایگان از این قالب شما میتوانید تغییری اساسی در بخش مدیریت وب سایت خود ایجاد کنید

مدیر یک وب سایت , بخش مهمی از زمان فعالیت کاری خود را در بخش مدیریت وب سایتش میگذراند و اگر این محیط تکراری باشد , بدون شک جذابیت مدیریتی خود را بعد از مدتی دست خواهد داد و فعالیت در بخش مدیریت وب سایت تکراری خواهد شد . اگر شما هم به عنوان یک مدیر وب سایت این تغییر را در بخش مدیریت خود احساس میکنید , پیشنهاد میکنیم از محصول رایگان استدیو طراحی سایت پارس یو آی استفاده نمایید و آنرا حتی برای مدتی کوتاه در بخش مدیریتی خود داشته باشید .

طراحان استدیو پارس یو آی , سعی بر این داشته اند تا قالبی با معیارهای , کاربردی , ظاهری زیبا اما ساده و تکرار نشدنی در زمان فعالیت های طولانی مدت برای کاربران جوملا دوست طراحی و پیاده سازی کنند . لازم به ذکر است موارد نام برده شده برای طراحی این قالب , نکاتی است که در طراحی و پیاده سازی تمام پروژه های طراحی سایت پارس یو آی در نظر گرفته میشود .

اگر نیاز دارید دستی به سر و روی بخش مدیریت وب سایت خود بکشید و تغییری در ظاهر بخش مدیریت سایت خود ایجاد کنید تا بخشی از یکنواختی فعالیت کاری خود را تغییر دهید ! پیشنهاد میکنیم از قالب رایگان مدیریت جوملا پارس یو آی استفاه نمایید . این قالب کاملا رایگان است و در استدیو طراحی وب سایت پارس یو آی طراحی و کد نویسی شده است .

امکانات اضافی موجود در قالب مدیریت جوملا پارس یو آی
سعی کرده ایم امکانات اضافی را به قالب بیافزاییم تا باعث راحتی در کار و مدیریت وب سایت شود . هر چند که این امکانات سلیقه ای است و شاید برای برخی از کاربرانمان جالب به نظر نرسد ! اما از دید کارشناسان پارس یو آی این گزینه ها میتوانید در مدیریت وب سایت تاثیری هر چند ناچیز بگذارد و دسترسی به برخی از نقاط را بهبود ببخشد .

1- افزوده شدن تاریخ شمسی به بخش مدیریت
2- افزودن شدن ساعت منطبق با سیستم شما به مدیریت
3- افزوده شدن دکمه برگشت به بالا
4- افزوده شدن نام کاربری مدیر و یا نویسنده به مدیریت
5- امکان درج تصویر کاربری ( آواتار ) به مدیریت
6- افزوده شدن بازی 2048 به مدیریت سایت
7- افزوده شدن لودینگ شمارنده برای مشخص شدن درصد لود برخی از صفحات مهم

دانلود و دمو محصول :
دانلود : محصول را میتوانید از طریق لینک روبرو دنبال و دانلود نمایید " قالب رایگان مدیریت جوملا پارس یو آی "
دمو محصول : نمایش دمو قالب مدیریت جوملا پارس یو آی | نام کاربری : parsui | گذرواژه : parsui
چنانچه تمایل دارید توضیحات بیشتر و یا تصاویر دیگری از این محصول ببینید به استدیو طراحی وب سایت پارس یو آی به آدرس روبرو مراجعه نمایید : www.parsui.ir


پشتیبانی محصول :
این محصول دارای پشتیبانی است و اگر در زمان نصب و راه اندازی آن با مشکلی مواجه شدید , میتوانید در همین تاپیک سوال و یا مشکل خود را مطرح نمایید یا به سامانه پشتیبانی پارس یو آی مراجعه نمایید . کارشناسان پارس یو آی پاسخ شما را خواهند داد تا مشکل فنی شما برطرف شود و از این محصول بدرستی و کامل استفاده نمایید .


دوستان گرامی , لطفا ما را با نظرات و انتقادات خود یاری نمایید.
توضیحات : مدیران گرامی , ما قصد داشتیم این قالب را از طریق پیوست برای کاربران گرامی و دوستان گرانقدر به اشتراک بگذاریم که گویا امکان بارگذاری فایل وجود ندارد . به همین دلیل به صفحه رسمی خود قالب لینک داده ایم . چنانچه خلاف قوانین است , لطفا بفرمایید تا در یک آپلودسنتر بارگذاری و در این تاپیک قرار گیرد
ممنون از مدیران وب سایت
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا