در انتخاب عنوان برای محتوا خود هم کاربر و هم موتور جستجو را باید در نظر بگیرید.
انتخاب عنوان برای کاربر :
هنگام انتخاب عنوان مناسب کاربر ، عنوانی را انتخاب کنید که برای کاربر جذاب باشد و او را ادامه خواندن مطلب تشویق کند.
انتخاب عنوان برای موتور جستجو :
برای انتخاب عنوان مناسب برای موتور جستجو باید روی کلمات کلیدی تمرکز کنید. عنوانی که کاربران در موتور جستجو ، برای پیدا کردن پاسخ سوال خود تایپ می کنند. اصلی ترین کلمه کلیدی در محتوا خود را در عنوان قرار دهید. زیرا یکی از موارد مهم در بهبود رتبه در نتایج جستجو است.
می توانید نام شرکت یا برند خود را انتهای عنوان بکار ببرید. این امر به برندینگ کمک می کند.
به این نکته نیز توجه کنید که طول عنوان شما از 60 کاراکتر بیشتر نشود.
با توجه به اینکه بسیاری از افراد از طریق موبایل سایت شما را می بینند ، کلمه ای که برای شما مهمتر است در ابتدای عنوان قرار دهید ، چون ممکن است کاربر تمام عنوان شما را نبیند.
برای تمام صفحات خود ، تگ عنوان را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تغییر دهید.
همواره نتیجه کار خود را بررسی کنید تا ببینید در مسیر درست قرار دارید یا خیر.
ببینید آیا با انتخاب عنوان متفاوت نرخ کلیک مقاله شما افزایش یافته یا نه.
انتخاب عنوان برای کاربر :
هنگام انتخاب عنوان مناسب کاربر ، عنوانی را انتخاب کنید که برای کاربر جذاب باشد و او را ادامه خواندن مطلب تشویق کند.
انتخاب عنوان برای موتور جستجو :
برای انتخاب عنوان مناسب برای موتور جستجو باید روی کلمات کلیدی تمرکز کنید. عنوانی که کاربران در موتور جستجو ، برای پیدا کردن پاسخ سوال خود تایپ می کنند. اصلی ترین کلمه کلیدی در محتوا خود را در عنوان قرار دهید. زیرا یکی از موارد مهم در بهبود رتبه در نتایج جستجو است.
می توانید نام شرکت یا برند خود را انتهای عنوان بکار ببرید. این امر به برندینگ کمک می کند.
به این نکته نیز توجه کنید که طول عنوان شما از 60 کاراکتر بیشتر نشود.
با توجه به اینکه بسیاری از افراد از طریق موبایل سایت شما را می بینند ، کلمه ای که برای شما مهمتر است در ابتدای عنوان قرار دهید ، چون ممکن است کاربر تمام عنوان شما را نبیند.
برای تمام صفحات خود ، تگ عنوان را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تغییر دهید.
همواره نتیجه کار خود را بررسی کنید تا ببینید در مسیر درست قرار دارید یا خیر.
ببینید آیا با انتخاب عنوان متفاوت نرخ کلیک مقاله شما افزایش یافته یا نه.
آخرین ویرایش توسط مدیر: