سئو اسان چگونه قابل انجام است؟

mohammad_kheiry17

عضو تایید شده
کاربر انجمن
عضویت
25/7/18
ارسال ها
37
امتیاز
1
سن
29
مسلما همه ما وقتی سایتی را طراحی کرده و در اختیار داریم دوست داریم آسان ترین راه سئو سایت رو پیدا کرده که با استفاده از آن در صفحات نخست موتور های جست و جو گوگل و حتی لینک های اول آن ها ظاهر شود چرا که به خوبی از مزایای آن آگاه و با خبریم.یکی از این موتور های جست و جو، موتور جست و جو گوگل میباشد که ما در این مقاله قصد داریم نحوه قرار گیری سایت را در لینک اول گوگل برای شما کاربران عزیز نیل وب شرح دهیم.




بسیاری از کاربران ما این سوالات را از ما پرسیدند که چطور می توان ترافیک سایت را افزایش داد؟ چگونه سایت وردپرسی خود را به صفحه اول جستجو گوگل برسانیم؟ سئو آسان سایت چیست؟ و… سوالات در این زمینه بسیار است که ما سعی می کنیم در این مقاله آموزش سئو در اینباره اطلاعات ناچیزی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم.
در این جا باید بگویم که جواب مشخص و واضحی به این گونه سوالات داده نمی شود چرا که شما باید بسیاری از موارد را رعایت کرده و به مرور زمان نتایج بهتری را کسب نمایید در درجه اول بر روی محتوای سایت خود کار کنید تا سریعتر بتوانید نتایج مسرت بخشی را به دست آورید.


آسان ترین راه سئو سایت و قرار گرفتن سایت در رتبه یک در صفحه اول گوگل
راه ها و موارد زیادی برای شروع تولید محتوا برای رسیدن به یک رنک و رتبه خوب و عالی سئو وب سایت وجود دارد که در ابتدا باید بدانیم که از چه ابزارهای جستجو استفاده می کنید تا سایت وردپرسی شما در صفحه اول جستجو ظاهر شود تا بتوانید بر مبنای آن محتوای جدید و جذابی را تولید و در سایت خود قرار دهید.
توجه داشته باشید که زمانیکه شما بر روی برند سازی و سازماندهی سایت خود کار می کنید به طور قابل ملاحظه و خوبی بر روی رنک سایت خود تاثیر گذاشته اید و جایگاه خوب و مناسبی را به دست آورده اید چرا که به طور میانگین ۳۳ درصد ترافیک جستجو مربوط به اولین نتایج است.


همه ما زمانی که به جستجو در مورد یک موضوع خاص می پردازیم اصولا به سه لینک اول توجه بسیاری داریم و نیاز خود را در آنها جستجو می کنیم حال در نظر داشته باشید که سایت شما براساس رنک شماره ۱۱ را دارد خب واضح است که ممکن است سایت شما اصلا دیده نشود و این امر بسیار به ضرر شما خواهد بود. بسیاری از افراد اصلا به صفحات دوم و بعدی ها توجه نمی کنند و در این باره نیز گوگل می گوید که بهترین نتایج در همان صفحه ی اول موجود است.
پس ما باید همه سعی خود را برای رسیدن سایت به صفحه اول انجام دهیم.


گوگل به راحتی می تواند اطلاعات سایت شما را بررسی کند و سپس در اختیار کاربران قرار دهد در واقع گل از محتوای سایت شما برای کمک به مخاطبان و کاربران شما استفاده می کند شما باید سئو اولیه را فراموش نکنید و سعی کنید که در ابتدا گوگل را کمی متوقف نمایید. اگر شما دارای سایت وردپرسی هستید در اجرای مرحله اولیه سیو مشکلی ندارید و انجام این مراحل بسیار ساده و آسان است چرا که با افزونه هایی در این زمینه به راحتی این کار امکان پذیر می باشد و با استفاده از آنها می توان محتوا را سیو و بهینه کرد. پیشنهاد ما در این به شما این است که حتما از ابزار وبمستر تولز استفاده کرده و همواره آن را با توجه به اطلاعات سایت خود در نظر بگیرید البته باید به این نکته توجه داشت که حداقل ۳ ماه لازم دارید تا بتوانید سایت خود را ثبت نمایید چرا که تا ۳ ماه حداقل اطلاعات زیادی در سایت شما دیده نمی شود که توسط ابزار های وبمستر بررسی شود.


بعد از این مراحل از یک افزونه برای ساخت نقشه سایت به صورت xml کمک بگیرید و نقشه سایت خود را ایجاد نمایید چرا که با انجام این کار شانس خود را برای بازدید گوگل را افزایش می دهید.


مطالب دیگر
تأثیر هاست و سرور بر سئو سایت | انتخاب هاست مناسب برای سایت


تیر ۱۳, ۱۳۹۷
تولید محتوا برای سئو بهتر وبسایت + اصول تولید محتوای با…


تیر ۱۲, ۱۳۹۷
روشهای مناسب سئو
اگر شما بتوانید یک نوع دامنه ی سایت خوب با نام مناسبی را انتخاب کنید شانس بیشتری برای صعود خواهید داشت. در مطالب قبلی به نحوه انتخاب دامنه مناسب اشاره کردیم. و بعد از آن باید تمام سعی خود را برای تولید محتوای خوب و مناسب به کار بگیرید. ولی باید حتما به این نکته توجه داشته باشید که رسیدن به یک رنک خوب و رسیدن به صفحه اول جستجو کار ساده و آسانی نیست و تنها با سعی و تلاش مستمر امکان پذیر است.
از کلمات کلیدی در محتوا استفاده کنید و به قدرت آن ایمان آورید و با ابزارهای مختلفی که در دسترس شما است این کلمات را مناسب با محتوای خود ایجاد کنید. از شما دعوت میشه تا مقاله ۶ گنج ارزشمند در تولید محتوای معتبر را مطالعه کنید.


آسان ترین راه سئو سایت


رفتن به صفحه اول جستجو با آسان ترین راه سئو سایت
اولین اقدام برای رسیدن به صفحه اول جستجو پیدا کردن کلمات کلیدی است، کلماتی که در حرفه شما بسیار جستجو می شود شما باید آنها را پیدا کنید و در محتوای خود جا دهید سپس براساس کلمه کلیدی خود یک محتوای غنی و بهینه ای را تولید و در سایت قرار دهید. توجه داشته باشید که محتوای سایت شما باید به روز، جامع و مفید و دارای کلمات کلیدی باشد و همچنین یک برنامه زمانبندی شده مناسبی را برای قرار دادن پست های خود در سایت در نظر بگیرید که به طور مستمر در یک زمان مشخص محتوای خود را وارد سایت نمایید تا گوگل نیز طبق این برنامه به سایت شما سر بزند.
بعد از گذشت چند هفته از شروع فعالیت و نوشتن محتوا حال زمان آن است تا از ابزارهای تحلیلی مانند گوگل آنالیتیکس استفاده کنید تا بتوانید بینید که وضعیت جستجو به چه شکل است تا با دانستن آن بتوانید راحتتر به صفحه اول جستجو برسید.


ابزارهای جستجو
استفاده از همه ابزارهای جستجو آسان ترین راه سئو سایت دارای عملکردی ساده و آسان می باشند و می توانید به راحتی جستجو های خود را انجام دهید.


بعد از گذشت مدتی و حتی در همان ابتدای کار شما باید بدانید که رقیبان شما چه کسانی هستند و توجه داشته باشید که ممکن است هر لحظه دست به اقداماتی بزنند که از شما جلو بزنند پس باید بسیار هوشیار و زیرکانه سعی کنید تا در رقابت با رقیبان خود شما پیروز شوید و همیشه و در هر لحظه به دنبال راه کارهای جدید و درست و مناسبی باشید.
 
بالا