سطح دسترسی دامنه بین المللی

drsherman

عضو تایید شده
کاربر انجمن
عضویت
19/5/16
ارسال ها
44
امتیاز
1
سن
39
با سلام و خسته نباشید خدمت مدیران و کاربران انجمن، متاسفانه در انجمن بخش "دامنه" نبود و بنده مجبور شدم در این بخش پست بزارم که امیدوارم موضوع جداگانه براش در نظر گرفته بشود.

در دامنه های بین المللی اگر بخواهیم دامنه مشتریان رو منتقل کنیم (مثلاً برای همین جریان تحریم ریسلو) یک ایمیل برای تایید به صاحب دامنه میفرسته که اغلب مشتری به دلیل ورود اطلاعات اشتباه یا بررسی نکردن ایمیل ممکنه دیر تایید کنه و یا کلاً دسترسی نداشته باشه، برای رفع این مشکل اگر خودمون رو به عنوان Technical Contact برای همه ثبت های دامنه بزاریم آیا اون ایمیل انتقال و ... برای ما هم ارسال خواهد شد؟ کلاً چه راه کاری هست؟

با تشکر
 

farid

مدیر کل انجمن
عضو کادر مدیریت
مدیر کل انجمن
عضویت
20/5/15
ارسال ها
452
امتیاز
10
وب سایت
faraso.org
با سلام و خسته نباشید خدمت مدیران و کاربران انجمن، متاسفانه در انجمن بخش "دامنه" نبود و بنده مجبور شدم در این بخش پست بزارم که امیدوارم موضوع جداگانه براش در نظر گرفته بشود.

در دامنه های بین المللی اگر بخواهیم دامنه مشتریان رو منتقل کنیم (مثلاً برای همین جریان تحریم ریسلو) یک ایمیل برای تایید به صاحب دامنه میفرسته که اغلب مشتری به دلیل ورود اطلاعات اشتباه یا بررسی نکردن ایمیل ممکنه دیر تایید کنه و یا کلاً دسترسی نداشته باشه، برای رفع این مشکل اگر خودمون رو به عنوان Technical Contact برای همه ثبت های دامنه بزاریم آیا اون ایمیل انتقال و ... برای ما هم ارسال خواهد شد؟ کلاً چه راه کاری هست؟

با تشکر
سلام
این موضوع بستگی به رجیسترار فعلی شما داره ریسلو هم به ایمیل اصلی یعنی registrant و هم technical ایمیل میزنه
اما فکر کنم onlinenic مثلا فقط به technical ایمیل میزنه
 
بالا