عدم ارسال ایمیل تیکت ها

  • شروع کننده موضوع deldar
  • تاریخ شروع

deldar

عضو تایید شده
کاربر انجمن
عضویت
29/5/16
ارسال ها
24
امتیاز
1
سن
35
با سلام. whmcs خود را بروز کردم و بعد از بروزرسانی به 6.3.1 برخی ایمیل ها ارسال نمی شود
ایمیل های ثبت سفارش و ساخت سفارش و مشخصات سرویس ارسال می شوند
ولی ایمیل های مربوط به ایجاد تیکت و پاسخ به تیکت خیر! (در مدیریت whmcs در لاگها به عنوان ارسال شده ثبت می شوند ولی هرگز به دست بنده و مشتری نمی رسد!)
قبلا از بروزرسانی این مشکل نبود
آیا این اشکال در ورژن 6.3.1 هست یا اشکال از جای دیگری است؟
با تشکر
 

msm

عضو حرفه ای
ناظر انجمن
عضویت
13/5/15
ارسال ها
185
امتیاز
6
سلام
خیر چنین مشکلی به شکل عمومی وجود نداره اگر در لاگ whmcs ارسال شده نمایش میده حتما ارسال شده لاگ میل سرور رو نگاه کنید ببینید شاید تو میل سرور شما داره گیر میکنه
 

deldar

عضو تایید شده
کاربر انجمن
عضویت
29/5/16
ارسال ها
24
امتیاز
1
سن
35
با سلام
متاسفانه همچنان ایمیل ایجاد تیکت و پاسخ های مشتری به آن تیکت برای مدیر whmcs ارسال نمی شود ولی سایر ایمیلها ارسال می شوند
حتی ایمیل پاسخ به تیکت مشتری ها توسط مدیر به مشتری ارسال می شود ولی پاسخ مشتری به همان تیکت برای مدیر ارسال نمی شود!
برای ایمیل مدیر از جیمیل استفاده کردیم.

قبل از بروزرسانی این مشکل نبود!
ممنون از همراهیتان
 

deldar

عضو تایید شده
کاربر انجمن
عضویت
29/5/16
ارسال ها
24
امتیاز
1
سن
35
ممنون می شم دوستان راهنمایی کنند
 

farid

مدیر کل انجمن
عضو کادر مدیریت
مدیر کل انجمن
عضویت
20/5/15
ارسال ها
452
امتیاز
10
وب سایت
faraso.org
با سلام
متاسفانه همچنان ایمیل ایجاد تیکت و پاسخ های مشتری به آن تیکت برای مدیر whmcs ارسال نمی شود ولی سایر ایمیلها ارسال می شوند
حتی ایمیل پاسخ به تیکت مشتری ها توسط مدیر به مشتری ارسال می شود ولی پاسخ مشتری به همان تیکت برای مدیر ارسال نمی شود!
برای ایمیل مدیر از جیمیل استفاده کردیم.

قبل از بروزرسانی این مشکل نبود!
ممنون از همراهیتان
سلام
در activity log سرور چک کنید خطای smarty ثبت شده است یا خیر بعضا ایمیل ها به این دلیل ارسال نمی شوند و خطا مرتبط در activity log درج میشه
 
بالا